Reklama     +48 22 620 92 04 
www.autotransport.plCzasy przestojów skrócone do minimum
Transport drogowy

Czasy przestojów skrócone do minimum

Utrzymanie poziomu jakości usług pomimo wzrostu liczby obsługiwanych pojazdów

7 lutego 2017 r.   |  AS

W ubiegłym roku Goodyear kontynuował utrzymywanie ciężarówek w ruchu dzięki sprawnemu funkcjonowaniu usługi pomocy drogowej pod nazwą ServiceLine24h.

Pomimo znacznego wzrostu liczby wspieranych pojazdów, utrzymano średni czas obsługi na poziomie niewiele wyższym niż 120 minut (według danych wewn. Goodyear), co oznacza minimalizację czasu przestojów i wyższą efektywność klientów flotowych korzystających z ogólnoeuropejskiej usługi pomocy drogowej Goodyear. 

W 2016 roku ServiceLine24h, zapewniająca całodobową i całoroczną pomoc drogową w całej Europie była wzywana do 58 tysięcy awarii w 31 krajach. Średni czas przestoju wyniósł zaledwie 123 minuty mimo, że do awarii dochodziło w oddalonych obszarach, a liczba ciężarówek obsługiwanych przez Goodyear wzrosła. Większość awarii obsłużyło ponad 2000 serwisów sieci TruckFroce w całej Europie.

W porównaniu do roku 2015, z usługi ServiceLine24h skorzystała znacznie więcej kierowców, co odzwierciedla wzrost liczby pojazdów ciężarowych obsługiwanych w systemie FleetOnlineSolutions – internetowym programie obsługi flot realizowanym przez Goodyear Obecnie FleetOnlineSolutions zarządza ponad 350 tysiącami pojazdów w całej Europie.

Krótsze przestoje to większa efektywność naszych klientów, dlatego jesteśmy bardzo zadowoleni z tego, że mimo wzrostu liczby pojazdów obsługiwanych przez program FleetOnlineSolutions, utrzymaliśmy w ubiegłym roku poziom jakości usług świadczonych przez pomoc drogową ServiceLine24h w całej Europie - powiedział Nigel Sowerby, dyrektor pionu detalicznego i rozwoju usług w Goodyear w regionie EMEA.- Kluczowym elementem skrócenia czasu przestojów jest TruckForce, nasza międzynarodowa sieć obejmująca ponad 2000 partnerów serwisowych w całej Europie, którzy świadczą eksperckie usługi i wsparcie flotom zawsze i wszędzie tam, gdzie są potrzebne.

Świadczące usługi w wielu językach centrum obsługi Goodyear ServiceLine24h i mobilna aplikacja wskazująca położenie pojazdów za pośrednictwem GPS zapewniają jak najszybsze dotarcie pomocy drogowej od najbliższego współpracującego warsztatu. ServiceLine24h, TruckForce i FleetOnlineSolutions to elementy FleetFirst, ogólnoeuropejskiego programu obsługi flot. Program FleetFirst obejmuje również rozwiązania Goodyear z zakresu zwielokrotniania żywotności opon, łącząc usługi nacinania i bieżnikowania, które wydłużają okresy eksploatacyjne opon flotowych.

[ mat. prasowe ]

W ostatnim wydaniu PGT 06-09/2020 m.in.
ZOBACZ NASZĄ STRONĘ www.PGT.pl