Reklama     +48 22 620 92 04 
www.autotransport.plJedna platforma łącząca wiele usług
Transport drogowy

Jedna platforma łącząca wiele usług

My Scania to nowy portal dla klientów marki

19 stycznia 2022 r.   |  SC

My Scania to nowy portal klienta umożliwiający wygodny dostęp do informacji i usług Scania. Rozwiązanie jest dostępne dla klientów w Polsce od 18 stycznia br. Jako pierwsze w portalu dostępne są usługi zarządzania flotą (FMS) i pobierania danych z tachografu cyfrowego.


Warning: getimagesize(http://www.pgt.pl/img_ar/): failed to open stream: HTTP request failed! HTTP/1.1 403 Forbidden in /_art.php on line 110

Platforma My Scania pozwoli klientom w prosty i wygodny sposób korzystać z usług cyfrowych Scania za pomocą jednego loginu. Obecnie w portalu są już dostępne Scania Tacho i Zarzadzanie Flotą (FMS), z której codziennie korzysta 5,8 tys. klientów Scania w Polsce. Portal będzie rozbudowywany o kolejne innowacyjne usługi, dostarczające dochodowych rozwiązań transportowych, wspierające biznes naszych klientów oraz środowisko. My Scania to kolejny krok na drodze transformacji Scania w kierunku cyfrowej przyszłości – komentuje Adrian Kulisz, kierownik ds. utrzymania oraz rozwoju usług i rozwiązań komercyjnych Scania Polska S.A.

Polska to, obok Danii i Brazylii, jeden z pierwszych rynków na świecie, który wprowadza takie rozwiązanie.

FMS pozwala na analizę kompleksowych danych, takich jak pozycjonowanie pojazdu w czasie rzeczywistym, czy jego osiągów, a także pozwala na dostęp do raportów o emisji, planowania obsługi serwisowej i zgłaszania usterek oraz na ocenę kierowcy, która pomaga szybko zidentyfikować możliwości lepszego wykorzystania pojazdu za pomocą szkoleń i coachingu. Zebrane dane zapewniają wgląd w styl jazdy, jego efektywność i ekonomikę – stanowią więc ważną podstawę do optymalizacji. W Polsce usługa FMS jest uruchomiona w prawie 30 tys. pojazdów.

Perspektywy rozwoju. Docelowo portal My Scania pozwoli na zintegrowanie dostępu do wielu usług Scania, w tym do usług finansowych i ubezpieczeniowych, a także zakupów w internetowym sklepie Scania, a także umawiania się na wizytę w serwisie.

[ materiały Scania ]

W ostatnim wydaniu PGT 06-09/2020 m.in.
ZOBACZ NASZĄ STRONĘ www.PGT.pl