Reklama     +48 22 620 92 04 
www.autotransport.plKampania
Transport drogowy

Kampania

11 lipca 2015 r.   |  AS

Nowa kampania Scania o nazwie “Zawsze na czele” skierowana jest do klientów Scania a jej głównym celem jest pokazanie jak duże oszczędności podczas realizowania zadania transportowego może przynosić pojazd Scania.

Kampania rozpocznie się w sierpniu. Na drogi wyruszą cztery charakterystycznie oklejone zestawy Scania Streamline wyposażone w silniki 13-litrowe Euro 6 o mocy 410 i 450 KM, posiadające kabiny Highline oraz szereg udogodnień dla kierowcy. Naczepy zostały przygotowane przez firmy Wielton oraz Berger.

Głównym celem naszej kampanii jest wykazanie oszczędności jakie przynoszą pojazdy, systemy  oraz usługi dedykowane Scania. Scenariusz akcji informacyjnej Scania “Zawsze na czele” przewiduje oddanie zestawów testowych do dyspozycji wybranych firm transportowych z całej Polski, które na okres dwóch tygodni włączą pojazdy do swoich flot. Dodatkowym wsparciem będzie obecność instruktora Szkoły Jazdy Scania który podczas realizacji zadania transportowego będzie towarzyszył kierowcy.  W drugim tygodniu testów kierowca skorzysta z konsultacji telefonicznych w postaci coachingu w oparciu o dane z systemu telematycznego Scania Fleet Management - mówi Paweł Paluch, dyrektor ds. Marketingu i Komunikacji Scania Polska. 

Chcemy uzmysłowić, że działanie czterech czynników jakimi są: odpowiednio dobrana specyfikacja pojazdu, wykwalifikowany kierowca, korzystania z systemów wsparcia kierowcy (m.in. Active Prediction, Eco-roll, Scania Opticruise, Scania Driver Support) oraz usługi dodatkowe Scania jak Scania Fleet Management czy szkolenia, gwarantują realne oszczędności dla biznesu - dodaje Paweł Paluch.

Akcja „Zawsze na czele” potrwa do końca roku.

W ostatnim wydaniu PGT 06-09/2020 m.in.
ZOBACZ NASZĄ STRONĘ www.PGT.pl