Reklama     +48 22 620 92 04 
www.autotransport.plOnTurtle wchodzi do Polski z 7 stacjami w strategicznych punktach
Transport drogowy

OnTurtle wchodzi do Polski z 7 stacjami w strategicznych punktach

29 kwietnia 2021 r.   |  SC

Hiszpańska firma rozbudowuje swoją międzynarodową sieć stacji, która w 2020 roku wzrośnie o 8%, dzięki nowym stacjom w Hiszpanii, Francji, Belgii, Luksemburgu, Holandii, Niemczech, Austrii, Słowenii oraz, co jest nowością, we Włoszech i w Polsce.

OnTurtle wchodzi do Polski z 7 stacjami w strategicznych punktach   |   Fot. OnTurtle

OnTurtle od 26 lat pracuje, aby zaoferować swoim klientom najlepsze usługi. Zgodnie ze swoim zobowiązaniem i zaangażowaniem w promowanie bardziej efektywnej mobilności towarów w Europie, firma zaprojektowała mapę stacji, która strategicznie obejmuje główne trasy na kontynencie. W ramach ekspansji międzynarodowej firma oferuje już ponad 1600 punktów zaopatrzenia w 10 krajach europejskich. Jako ostatnia dołączyła Polska, z 7 nowymi stacjami, umacniając swoją pozycję jako partnera referencyjnego dla profesjonalnych firm transportowych.

Stacje zlokalizowane w strategicznych punktach Polski. Polska stała się potężnym uczestnikiem rynku. Kraj ten, z ponad 1,1 mln samochodów ciężarowych, umacnia swoją pozycję lidera floty w UE, a za nim plasują się Niemcy i Włochy. Siedem lokalizacji stacji otwartych w kraju zostało starannie wyselekcjonowanych, a szczególną uwagę zwrócono na potrzeby przewoźników. Nasi dostawcy z firmy CITRONEX znajdują się w Zgorzelcu, Lipianach, Łagowie Lubuskim, Siechnicach, Kątach Wrocławskich i Iłowej. Są one strategicznie położone w pobliżu granic z Niemcami i Czechami oraz dostosowane do typowych międzynarodowych szlaków transportowych.

Celem OnTurtle jest zapewnienie profesjonalistom łatwego dostępu do stacji z głównych dróg i autostrad w całym kraju. Ponadto wszystkie one świadczą inne niezbędne dla kierowców zawodowych usługi, takie jak toalety, prysznice, restauracje, parking, hotel lub supermarket.

Dodatnie saldo w 2020 r. OnTurtle rozpoczęła swoją międzynarodową ekspansję w 2006 roku i po piętnastu latach gwałtownie się rozrosła. W ubiegłym roku, pomimo komplikacji wynikających z pandemii, spółka miała dodatni bilans. Zyskała nowe punkty obsługi na kontynencie, dodając do swojej międzynarodowej sieci Włochy i Polskę, i zdołała zwiększyć sieć stacji o 8% w porównaniu z rokiem 2019.

Ponadto, zgodnie ze swoim zobowiązaniem do osiągnięcia czystszej mobilności towarów, wzmocniła w Europie swoją sieć gazu ziemnego do tankowania LNG i CNG; obecnie obejmuje ona 6 krajów z ponad siedemdziesięcioma stacjami benzynowymi.

Zawsze u boku przewoźnika. OnTurtle odgrywa fundamentalną rolę w profesjonalnym transporcie w gospodarce światowej i w 2020 roku chciała skupić szczególną uwagę na przewoźnikach. Oprócz rozdawania masek na twarz i żelu hydroalkoholowego podczas pandemii firma przeprowadziła kampanię #ThankYouCarriers, we współpracy z Teleroute: foodtruck przejechał prawie 5000 km między Hiszpanią a Francją, rozdając darmową kawę jako symboliczne wsparcie dla zawodowych kierowców, którzy dzielili się również swoimi obawami i troskami. OnTurtle już zapowiedziała, że ma nadzieję kontynuować tego typu inicjatywy w 2021 r.

[ materiały OnTurtle ]


Fot. OnTurtle
W ostatnim wydaniu PGT 06-09/2020 m.in.
ZOBACZ NASZĄ STRONĘ www.PGT.pl