Reklama     +48 22 620 92 04 
www.autotransport.plPrzeprowadzka do nowego centrum logistycznego
Transport drogowy

Przeprowadzka do nowego centrum logistycznego

Powiększa się dział części zamiennych Kögel

9 lutego 2017 r.   |  AS

Kögel Trailer GmbH & Co. KG notuje znaczące wzrosty w zakresie oferowania części zamiennych. Dwucyfrowe wartości procentowego wzrostu w obrocie częściami eksploatacyjnymi i zamiennymi w ciągu ostatnich dwóch lat muszą robić wrażenie. Mając na uwadze ten spektakularny sukces w rozwoju, a także w trosce o zapewnienie dalszego wzrostu, magazyn części zamiennych wraz z działami sprzedaży części zamiennych Kögel, kreowania cen i dyspozytornią części przeprowadził się do nowej lokalizacji dnia 1 stycznia 2017 r.

Na zdjęciu od lewej do prawej: Anton Bigelmaier, Head of After Market at Kögel oraz Frank Rudat, Head of Sales at Noerpel   |   Fot. Kögel

Z Neu-Ulm w Bawarii do Ulm w Badenii Wirtemberdze, a dokładniej na Boschstraße 25. C. E. Noerpel GmbH, wiodący dostawca usług logistycznych w Południowych Niemczech, przejął tam profesjonalną opiekę nad obsługą magazynową części eksploatacyjnych i zapasowych Kögel. Dla klientów Kögel oraz sieci ponad 700 partnerów serwisowych Kögel i wielu sprzedawców części zamiennych w Europie oznacza to szereg korzyści w związku z przyspieszonymi dostawami części zamiennych.

W nowym miejscu na pracowników firmy Kögel czekają nowoczesne powierzchnie biurowe, zaś na 5000 metrów kwadratowych powierzchni magazynowej przygotowano regały na części oraz dodatkowo 1000 metrów kwadratowych powierzchni przeznaczono na magazyn blokowy. Części wielkogabarytowe i nieporęczne znalazły swoje miejsce na specjalnie przygotowanych regałach wspornikowych. Dzięki temu w magazynie zawsze znajduje się ponad 8500 części zamiennych, artykułów i towarów.

Nowe centrum logistyczne Kögel w strefie przemysłowej Ulm-Donautal, obsługiwane jest przez pracowników firmy C. E. Noerpel GmbH, czołowego dostawcy usług logistycznych w Południowych Niemczech, według standardów firmy Kögel. Specjalnie przeszkolony personel Noerpel zarządza łańcuchem dostaw towarów, techniką magazynową i wysyłkami przy wykorzystaniu najnowocześniejszej techniki magazynowej. W efekcie tego wszystkie części eksploatacyjne i zapasowe są prawidłowo zapakowane, opisane i oznakowane kodem kreskowym. Części, w zależności od preferencji klienta lub wytycznych firmy Kögel, wysyłane są spedycją, wysyłką paczkową, usługą Nachtexpress lub kurierem. Firma Noerpel dzięki własnemu łańcuchowi logistycznemu z rozbudowanym parkiem pojazdów jest w stanie obsłużyć wszystkie rodzaje wysyłek. Cały proces przebiega przy tym szybko i płynnie.

Sklep „Kögel Parts” w nowym miejscu. Zupełną nowością jest sklep „Kögel Parts” uruchomiony bezpośrednio przy centrum logistycznym Kögel. Klienci mają teraz swobodny dostęp do kupowania części od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 18:00 lub też mogą odbierać zamówione części bezpośrednio na miejscu. W sklepie można zamawiać nie tylko części oferowane przez firmę Kögel, ale także szeroki asortyment akcesoriów, takich jak części eksploatacyjne osi i hamulców, jak również wyposażenie do zabezpieczania ładunku.

Stara siedziba była już zwyczajnie za mała. Odbiorcy kompletnych ładunków musieli z kolei często długo czekać, aż ich pojazd ciężarowy zostanie do końca załadowany. Na szczęście te procedury należą już do przeszłości - mówi Anton Bigelmaier, kierownik ds. obsługi posprzedażnej w firmie Kögel.

Kögel Parts Shop. Online Parts Shop można znaleźć oczywiście na stronie internetowej Kögel, na pasku nawigacji pod zakładką „Sklep części zamiennych”. Zamówienie można szybko zrealizować wybierając jedną z dwóch możliwości. Albo poprzez wpisanie numeru katalogowego i bezpośrednie przejście do koszyka. Albo zamówienie za pomocą numeru identyfikacyjnego pojazdu: Parts Shop w widoku przeglądarki prezentuje wszystkie części zamienne wraz z informacją o ich dostępności do poszczególnych podzespołów pojazdu. W odszukaniu prawidłowej części pomagają rysunki grup produktów części zamiennych. Po wybraniu części zamiennych w jeden z możliwych sposobów oraz po podaniu metody wysyłki zamówienie przenoszone jest do koszyka. W koszyku widać jeszcze raz przejrzyste podsumowanie zamówionych części zamiennych.

[ mat. prasowe ]

W ostatnim wydaniu PGT 06-09/2020 m.in.
ZOBACZ NASZĄ STRONĘ www.PGT.pl