Reklama     +48 22 620 92 04 
www.autotransport.plTesty elektrycznych Nissanów
Transport drogowy

Testy elektrycznych Nissanów

11 listopada 2020 r.   |  SC

Sieć sklepów SPAR rozpoczyna testowe dostawy zakupów elektrycznym Nissanem e-NV200. Tym samym SPAR wpisuje się w ekologiczny trend elektromobilności. Dostawy elektrycznym Nissanem będą realizowane w Warszawie – a w przyszłości także w kolejnych miastach. Rozbudowa floty elektrycznych samochodów dowożących zakupy z placówek SPAR będzie zależna od rozwoju programu wsparcia elektromobilności w Polsce.

Nissan e-NV200   |   Fot. Nissan

Zarówno w naszych placówkach, jak też w samej ofercie produktowej oraz całym systemie logistycznym przykładamy ogromną wagę do wdrażania rozwiązań ekologicznych i korzystnych dla środowiska. Teraz dołączamy do wielkiego testu pojazdów elektrycznych z korzyścią dla całej planety. W okresie epidemii zauważamy coraz większe zainteresowanie zakupami online i rozważamy dalszą rozbudowę floty elektrycznych dostaw. Rynek zamówień spożywczych online – e-grocery – ma szansę na dalszy wzrost, jednak będzie to zależne całkowicie od decyzji i preferencji konsumentów. To oni i ich przyzwyczajenia zakupowe są i będą największym indykatorem lub barierą w rozwoju tego segmentu – powiedział Tomasz Waligórski, dyrektor handlowy Wasz Sklep SPAR.

Testowany Nissan e-NV200 jest idealnym rozwiązaniem do dystrybucji miejskiej. E-NV200 można ładować na trzy sposoby: dzięki szybkiemu ładowaniu, ładowarce wallbox lub wykorzystując zwykłe gniazdko elektryczne. Ładowność oraz wszechstronność elektrycznego Nissana e-NV200 można konfigurować w dwóch wariantach nadwozia. Ponadto niski próg bagażnika na wysokości zaledwie 52 cm od podłoża ułatwia załadunek i rozładunek towaru. Przestrzeń ładunkowa to 4,3m3, zasięg od 200 do 301km w zależności od cyklu według WLPT.

Dodatkowo w kanale e-commerce – oprócz dostawy zamówienia pod wskazany adres – dostępna jest usługa SPAR Drive w 30 placówkach w Polsce. Klienci tych sklepów mogą zamówić zakupy on-line, a następnie w wybranym przedziale godzinowym odebrać je w danym sklepie, parkując na dedykowanym usłudze miejscu parkingowym. Pracownik sklepu pakuje zamówienie wprost do bagażnika samochodu klienta.

Sieć SPAR oferuje również usługę dostawę produktów przez aplikację Wolt – jedną z wiodących platform do zamawiania jedzenia on-line i jego dostarczania. Obecnie zamówienia realizowane są tylko na terenie Warszawy. Zamówienia dzięki tej współpracy mogą być dostarczane nawet w 35 minut od złożenia. Wraz ze wzrostem zainteresowania dowozem zakupów ze sklepów SPAR poprzez Wolt, sieć zamierza wdrażać kolejne etapy projektu.

[ materiały SPAR ]

W ostatnim wydaniu PGT 06-09/2020 m.in.
ZOBACZ NASZĄ STRONĘ www.PGT.pl